The diary of doctor

اینجا پر از منه و رویاهام . به دنیای من خوش اومدید

از تو برای تو می نویسم🌸

  • ۱۶:۰۵

می خوام از یه آدم خاص بگم ، یکی که تو هیچ کدوم از خاطراتی که تا الان نوشتم نبوده و همزمان تو همش بوده. یکی که با اینکه پیشم نیست ولی همیشه هست . با اینکه دلتنگشم ولی نبودشو حس نمیکنم .

اون زیبا ترین پارادوکس زندگیمه ! 

کسیه که وقتی باهاشم گذر زمان رو حس نمیکنم ، وقتی هست همه ی چیزای بد میره 

یا به قولی " تو محدوده نفساش غصه نمیپره " 💜💙

امیدوارم همچین آدمی رو کنارتون داشته باشید

تا قبل از این اگه از من میپرسیدید که عشق چیه ، سفت وسخت میگفتم که وجود نداره 💥. مگر عشق مادر به فرزند و عشق خدا به بنده و بالعکس . 💚

ولی الان میگم که باید تجربه کنی تا بفهمی . 🌙🌸

اره من یه عشق پیدا کردم ، عشقی که نه از جنس مادرانه اس نه از جنس بندگی و نیاز و نه از جنس شهوت و هوس . 

اون دختری که با اون همه اطمینان میگفت کسی وجود نداره که با همه خوبی ها و بدی هات دوستت داشته باشه و همیشه در کنارت باشه ، دیگه الان تسلیم آتش عشقی ❤شده که نمی دونه چجوری توصیفش کنه .

اصلا نمی دونم چجوری شروع شد🤔 . از کجا و کی وارد زندگیم شد🤷‍♀️ . خودمم اولش نمی دونستم که چه معجزه ای در انتظارمه😅 . ولی اون از اعماق رویایی ترین رویا های شبانه ام پیداش شد 💫🌠🌌. از بوی گلی🌸 که به شدت بهش علاقه دارم اومد تو قلبم💙 . بدون اجازه وارد دلم شد و من تا به خودم بیام دیدم که برای خودش تو دلم جا باز کرده . 

این تصاحب یهویی نبود و حتی از قصد نبود . ولی اتفاق افتاد . روز به روز بیشتر تو دلم جا باز میکرد و یه روز دیدم که دیگه قلب من برای خودم نمی تپه . یه کسی هست که به شوق اون می تپه .💙🌸

ذهنم پر از اون بود و اتفاقایی که برام تعریف میکرد و براش تعریف میکردم 🌈

اون کسی بود که من پیشش خودم بودم . بی تعارف و بی شیله پیله . خوده خوده واقعی من که از بیان احساسات و افکار و اتفاقات روزمره ام براش نهایت لذت رو میبردم . 😊

کسی که در همه ی موضوع های فکری ام بهش رجوع میکردم و کمک می خواستم ازش. چه درس ، چه تنفر ، چه اشتباهاتی  که انجام میدادم . همه رو بدون کوچک ترین نگرانی از قضاوت یا محکوم شدن بهش میگفتم . 💜🌙

نمی دونم این چیزا رو حس کردید یا نه ، ولی فهمیدم بزرگ ترین نعمت و لطف اون بالایی نصیبم شده . 🌸🌸🌸

بزرگ ترین نعمت چی میتونه باشه غیر از این؟ پول ؟ خانواده؟ سلامتی ؟ هوش؟

من بهتون میگم بزرگترین نعمت عشقه ❤. اینه که تو دوسش داشته باشی و اونم دوستت داشته باشه . 

که مواظب هم باشید و نگران هم بشید . تو سختی ها پشت هم باشید که هیچ چیزی در برابر عشق و اعتماد شما مقاومت نکنه .🌸🌙

من فهمیدم که نمیشه عشق رو پیدا کرد ، این عشقه که در لباس یه ادم پیداتون میکنه . یواشکی و آروم میشینه کنارتون و تو دفتر زندگیتون 📖با دست خط خودش مینویسه :

من پای تو ماندم که به اثبات رسانم                 تو ماه ترین دختر این بوم و دیاری

بعد از اون دیگه لذت بود و لذت و لدت .....💫

حتی وقتایی که جر و بحث میکنید ، آتیش میگیرید و ناراحت میشید . وقتایی که با هم کنار هم و زیر بارون لطیف پاییزی🌧🍁 راه میرید و از هر دری برای هم میگید .

وقتی تو سرمای زمستون 🌨❄کنار پنجره بیرون رو نگاه میکنید و غافل از دنیای کوچیک آدما میشید. انگار که شما اصلا انسان نبودید و نیستید . تو یه دنیای جدا از بقیه زندگی میکنید. 

وقتایی که تو بهار🌱☘⚘ زیر شکوفه های یاس🌸 میشینید و در حالی که غرق بوی یاس زیر بینی اتون شدید از آیندههای دور حرف میزنید . از اهداف و آرزو های قشنگی که امید دارید به واقعیت بپیونده ! 

زمانی که وسظ گرمای تابستون🌻 با خنده و شوخی تو سایه میشینید و فالوده می خورید ، غافل از اینکه شاید این اخرین باری باشه که همو میبینید :(

این عشق چهار فصل ما پایدار باشه همیشه ! ☘🍁🌻❄

در  رند ترین تاریخ قرن ! آدمای مختلف کارای متفاوتی میکنن. برای مائده ی سال های پیش ، این روز یه روزی بود مثل بقیه روز ها . ولی برای دختری که عشق رو پیدا کرد ، تو رو پیدا کرد ، یاس ماه🌸🌙 رو پیدا کرد ، امروز یه خاطره میشه ! یکی از هزاران خاطره قشنگی که با هم داریم :) 

شاهد عشق🌙 ماه و🌸 یاس باشید ! 

www.mahyas18.blog.com 

 

NargeSs :)

ای جان :)) ان‌شاءالله کلی روز خوب و اتفاقای عالی در انتظارتون باشه و دو نفره‌های قشنگی رو تجربه کنید :))

فدای تو نرگس جانم:)
امیدوارم اولین کنکور قرن بعد رو با موفقیت و نتیجه عالی پشت سر بزاری دوستم💙😊
💜...Miss_Ftmh...💙

سلاااااامــــ به همه کساییکه وب خانوم دکترو در حال حاضر یا در آینده

میخونن :))) اینجانب مخاطب پست هستم ( جوووون *ـــ* )

و میخوام بگم که چون تو مهــیاسمون که آدرسش پایین پسته، تو پستی

دقیقا با همین عنوان به قلمِ دکی جون نظراتمو گذاشتم، دیگه اینجا

نمینویسم و میتونین اونجا بخونین اگه دوست داشتین :)))

و ماهِ من؟!

تو عشـــق منی... عشـــق منی... عشـــق منی...!! 🌸🌙

ممنووووووونتم بابت اینکه با انگشتای خوشگلت این کلمه های خوشگلو

واسم تایپ و حالمو خوب کردی :)))

تو وجودت نعمتـــــه :)))

عاشقتمـــــ تا بی نهایتـــــ🌸🌙🌸🌙🌸🌙

خدایا خودت مراقب عشقم و عشقمون باش... آمین :)

من به فدای تو الهی.
یاس من همه ی مخاطب های وبلاگ من می دونن تو تنها مخاطب خاصی😊
مرسی که اومدی و نگاه کردی. وجودت برای من یه نعمته. 
مرسی که دارمت.
+
اگر هم کسی نمی دونست مخاطب تویی احتمالا فک میکرد کراش زدم🤦‍♀️
تسنیم

خوش ب حال فاطمه که تو رو داره و خوش به حال تو که فاطمه رو...

 

تنها مخاطب خاصصص:)))

 

دریآب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
می نویسم تا خالی بشم می نویسم تا فراموش نکنم . می نویسم که اثری از من در گوشه ای از دنیا باقی بماند.
Designed By Erfan Powered by Bayan