The diary of doctor

اینجا پر از منه و رویاهام . به دنیای من خوش اومدید

Mood🍁

  • ۱۸:۵۱

این روزا هوا یه جوری خوبه که قشنگ دلتو آب کنه. همش بارون و سرما و لذت. دوس داشتم برم بیرون از هوا لذت ببرم . خیس بشم زیر بارون. قدم بزنم و نفس عمیق بکشم. دونه دونه ی قطره های سرد بارون رو روی پوست صورتم حس کنم.

دلم برای اون قیافه های نمکی سرمازده با نوک بینی های قرمز و مژه های خیس از آب بارون تنگ شده. وقتی که در حال منجمد شدن میرسی خونه و مستقیم میری سمت بخاری که یخ ات آب شه. اون لحظه هایی که هم دوس داری گرم شی و هم دلت نمیاد از هوای پاییزی بیرون دل بکنی. حیف که نمی تونم برم و از این چیزا لذت ببرم. به جاش باید بشینم پای درس هیستولوژی جذابم(وی مسخره میکند) و صدای شر شر بارون رو از پنجره بشنوم و به این فک کنم که این تدریسا رو کی میرسم تموم کنم بلکه بتونم یکم از این هوا تا تموم نشده لذت ببرم. 

جاهای مختلف شهر رو شسته شده از آب بارون تصور میکنم.درختایی که خیس شدن و آب از شاخه ها شون چکه میکنه.برگ هایی که شبنم بستن. صدای حرکت ماشین ها روی آب جمع شده تو گودال ها. آبی که از ناودون ها میریزه تو پیاده رو و مردمی که زیر چتر و با سرعت راه میرن تا زودتر به خونه اشون برسن. بزارید از بوی خاک خیس خورده نگم🤦‍♀️🥺😭قابلیت اینو دارم که مست کنم باش.

امروز کلی فانتزی چیدم بلکه بعدا بتونم اجراشون کنم. من که نتونستم برم بیرون تصمیم گرفتم بدون هیچ آمادگی و ذهنیت قبلی بنویسم. 

خدایا اخه چرا انقدر بارون رو خوشگل و لذت بخش آفریدی که من دلم آب شه؟

این هوا یه من می خواد و یه خیابون خلوت و یه یاسی که بتونیم زیر بارون دیوونه بازی در آریم بدون اینکه تصور شه منگولی چیزی هستیم.

به جاش تنها کاری که تونستم بکنم اینه که تا حد ممکن از پنجره خم بشم بیرون تا یکم بارون بخوره بهم و اینکه پنجره رو تا ته باز بزارم تا اتاقم پر بشه از موسیقی بارون و عطر سرمای پاییز🍁🍂

نمی دونم این علاقه شدید به بارون و بارونی شدن از اینکه متولد تابستونم میاد یا اینکه شهر ما اکثرا بارونی نیست یا چیز دیگه. ولی هر چی که هست الان بدجور دوست دارم لذت ببرم و انگار یکی دست و پامو بسته که من نرسم بهش۰

خلاصه که از این روزای بارونی برای همتون آرزو میکنم.🌧🌈☔💧


  • ۱۸۰
باران بهاری

من هم عاشق بارانم

صدای بارون های نیمه شب

 بعد با صدای بارون روی تخت زیر پنجره خوابت ببره و صبح وقتی پنجره رو باز میکنی هوای بارونی در آغوشت بگیره.
+اهم اهم سلام. ببخشید یکم جو زده شدم😁حس میکنم هر چی استعاره و شخصیت بخشی بکار ببرم بازم حق آسمون ادا نمیشه انقدر که خوبه
++خوشحالم از آشناییت باران عزیزم. 😊چ خوب که یکی پیدا شد با من هم درد باشه🥺😅
باران بهاری

نصفه شبا هست با صدای بارون بلند میشی 

آدم احساس میکنه دلش سبک میشه وقتی صدای بارون میاد

منم خوشحالیم از اشناییت

متاسفانه من انقدر خوابم سنگینه که عملا بی هوش میشم وقتی می خوابم. هیچ وقت با صدای شر شر آب بارون بیدار نشدم 🤦‍♀️ولی با صدای بارون خوابم برده😁
💜...Miss_Ftmh...💙

https://podcasts.apple.com/us/podcast/%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%AC%D8%AA%D8%A8%DB%8C-%D8%B4%DA%A9%D9%88%D8%B1%DB%8C/id1496988806

 

این سایتو ببین...

از اینجا هم میتونی گوش کنی فقط قابلیت دانلود نداره... ولی پلی میشه

💜...Miss_Ftmh...💙

مائده خودتم یه بار سرچ کن : دانلود پادکست های رادیو راه

ببین جایی رو پیدا میکنی که بشه دانلود کرد...

من سایتی رو که ازش دانلود کردم فیلتر شده

دارم آپلودم میکنم برات ولی سرعتش پایینه

من همون آنلاین گوش میدم یاسی جانم. مرسی ازت . واقعا مفید بوده برام و بگم که فک میکردم وسطش خوابم ببره ولی تا اخرش با چشمای بسته گوش دادم و لبخند زدم و لذت بردم😊🌸
💜...Miss_Ftmh...💙

https://zil.ink/toseefardi

💜...Miss_Ftmh...💙

15 درصد آپلود شده الان...

میتونی آنلاین گوش کنی مائده؟

💜...Miss_Ftmh...💙

ببخشید که نشد سایت دانلودشو واست بفرستم عزیزم...

فیلتر شده :(

آپلودشم درست پیش نرفت!

امیدوارم بتونی آنلاین گوشش کنی و واست مفید باشه...

من که خیلی دوسش داشتم... امیدوارم به دل توهم بشینه :)

و با اینکه سلیقه ها متفاوتن اما دوسش داشته باشی :)

این چه حرفیه. زحمت کشیدی عزیزم🌸🌙
💜...Miss_Ftmh...💙

باز باران با ترانه... با گوهر های فراوان... می خورد بر بام خانه ^^

حال این روزای شهر، یه حال نگفتنیه 🌧 💙

دخترکای آبی پوشی که از ابرا میچکن و مهمون جای جای زمین میشن،

فقط و فقط نعمت های باور نکردنیِ خدان ^^

اینو به هرکسی که کلمه هامو میخونه میگم... خدا وعده داده که زیر بارون

دعاهارو مستجاب میکنه و باور کنید یا نه، روی وعدش خیلی خیلی خیلی

صادقه ^^ پس هرموقع که بارون میباره،برید زیرش و در حالیکه دارید خیس

میشید، هرررررچی تو دلتونه ازش بخواید و به براورده شدنش امید داشته

باشین... :)))

مائده خانومی امیدوارم سرت زود خلوت شه که بری حسابی کیف کنی زیر

این بارون و بیشتر امیدوارم که خاطرات خوب زیر بارون هم به فهرست

خاطره هامون اضافه شه ^.^

مهم نیست اگه کسی فکر کنه منگلی چیزی هستیم... مهم اینه که دو ثانیه

بعد اون یادش رفته اما ما، با یه حس خوووووووب به خونه برمیگردیم ان شاالله :)

متن خیلی خیلی عاااااالی بود :)) و تصویر نیز *ـــ*

یاد گرفتی عکس بذاری شیطون شدی ها بلا D:

عکسای خوشگلی میذاری :))) من لذت بردم از خوندن متنت ^^

مررررسی بابت اینکه موقع بارون دعام کردی :) لطفا همیشه دعام کن...

به دعاهات نیاز دارم... :)

تک تک لحظه های بارونیت، قشنگ *ـــ*

امیدوارم زودتر اون روزای بارونی خوبی که قراره خاطره بشن از راه برسن🌸
من که همیشه دعات میکنم عزیزم. خدا پشت و پناهمون.💚
+اره یاد گرفتم عکس بزارم اصلا ذووووق میکنم وقتی عکس خوشگل میاد😁
ممنون که خوندی آبجی
Stella =]

اینجا که برف میاد XD

خوش به حالتون😍🥺وایییی دلم برف خواست

+وی با دلی آب شده و قنج رفته از خواستن می رود درس بخواند و حسرت بخورد🤦‍♀️
یاسِ ماه 🌸🌙

https://wisgoon.com/pin/30282747/

اینو تماشا کن جونِ دلم :)))

وسطش میگه کسیکه هیچ چیزی نپرسه!

راجع این، بگم سوالایی که من گاهی میپرسم فقط بخاطر اینه که خودم بهتر بفهمم

یا خودتو ترغیب کنم به گفتن... وگرنه اگر تو نخوای، سوالی هم نیست :) سوالای

من هیچوقت پشتتون منظوری نبوده و نیست :)

دلم میگه میرسه روزایی که بتونیم بریم هرجایی که دلمون خواست... در لحظه :)

میرسه روزایی که درجواب سوالات بگم: چقدر زیبایی... چقدر ماهی! :)))

 

خدای من😍اخه من چجوری قربونت برم که بفهمی چقدر می خوامت؟
خوشحالم که یه نفرو دارم که همه چیز رو بهش بگم .
خیلی خوشبختم با داشتن تو و خداروشکر که دارمت
آبجی من همیشه دوس دارم که از حال دلم باهات حرف بزنم. حرفامو بگم و تا صبح برات غر غر کنم🌸خدایا شکرت به خاطر همچین هدیه و نعمتی💚
تسنیم

چقدر دلمون تنگه برا بارون و باسی باهم..

 

بارونی که عطر نم خاک و عطر یاسو دوباره زنده کنه...

 

و خبر زیبا اینجاست که...به بهمن نزدیک میشیم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
می نویسم تا خالی بشم می نویسم تا فراموش نکنم . می نویسم که اثری از من در گوشه ای از دنیا باقی بماند.
Designed By Erfan Powered by Bayan